Ännu en "sån" dag.

Jag är faktiskt ovanligt glad idag också. Jag vet inte varför, jag mår inte speciellt bra och det har inte hänt nåt speciell. Jag tror det beror på att Norge-resan närmar sig allt mer. Nu har Malin fått datum för uppkörning och eftersom hon lovat att klara det första gången, så åker vi efter det.

Inatt har jag inte alls mått speciellt bra, vaknat och varit helt kallsvettig och haft svårt för att somna om. Men nu känns det bättre. Jag har ingen feber och känner mig lite, lite piggare. Måste bli frisk, i eftermiddag ska jag sitta barnvakt. Tur att det är hos Ebba och Ludde som sköter sig själva. Dem behöver inte vara nära mig så dem blir smittade ju :P Nej, men skönt att jag mår bättre idag men det blir en lugn dag.

Ska hoppa in i duschen nu, sen göra en god sallad till lunch. Det åt jag igår också, vad nyttig jag känner mig! Sen har jag kommit på att jag dricker mineralvatten till allt, dricker aldrig nåt annat (förutom när jag är ute, förstås). Jag dricker det till och med till frukost. Det är ju så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0