Bada i fontänen någon?

Jag glömde ju berätta om Dennis bravader igår. När vi skulle gå mot stan så gick dennis en bit före mig och Malin, och vi såg att han sprang in i Gunillaparken. I Gunillaparken finns en fontän och i den fontänen är det en staty. Men i alla fall, när jag och Malin kommer in i parken ser vi att Dennis står på kanten av fontänen. Jag trodde han kissade, men efter ett tag ser vi att han tar sats. Och sen hoppar han! Meningen var att han skulle hoppa till statyn men det blev inte riktigt så. Han hoppade rätt ner i fontänen istället! Men tillslut kom han upp på statyn, men för att komma tillbaka var han ju tvungen att hoppa ner i vattnet igen. Sen satte han sig på en parkbänk och undrade vad han hade gjort, samtidigt som han tömde skorna på vatten. Vi gick till Cafeet efter det, och då var Dennis snabb med att lägga fötterna på en av "värme-sakerna" (dem stora sakerna som står utomhus, vet inte vad det heter). Hans byxor torkade rätt fort, men skorna blev nog inte torra på hela kvällen. Och det blev ju inte bättre av att det regnade i princip hela natten.

Sen så lyckades han även skära sig i handen. Så nu har han ett jack där som är kanske 3 cm. Vi har fortfarande inte fått reda på vad som hände, och jag tvivlar på att han kommer ihåg det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0