Blödning i foten.

Nu i sommras, för kanske lite mer än en och en halv månad sen, var jag och Josse på  Kräm tillsammans. Under kvällen var det en tjej (inga namn nämnda men Josse vet nog vem jag menar) som hoppade väldigt mycket och väldigt okontrollerat. Hon lyckades bland annat hoppa från scenen rätt ner på Josefins tå. Eftersom tjejen hade stilettklackar var det nog inte så skönt.
Men det jag ville komma till var att hon även trampade på mig, på utsidan av högerfoten. Jag tänkte inte så mycket på det just då men kände att det gjorde lite ont. Och det har jag även känt sedan dess, men jag har trott att det har varit mina skor som klämmer lite så jag har blivit öm. Men jag har tydligen en blödning i foten och har nu ett blåmärke som täcker 1/3 av ovansidan av min fossing :( Det är ju inget farligt men tråkigt att gå och ha ont.

Nu ska jag kolla på vänner, sen äta pappas hemlagade fläskpannkaka men bacon (såå nyttigt, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0