En bra dag :)

Idag är jag riktigt glad, och det är jätteskönt. Jag har inte en aning om varför, men jag har varit det hela dagen. Nu har Malin precis varit här och så har vi åter igen suttit och kollat på lägenheter. Jag vet inte varför vi gör det för vi har ju egentligen redan fått en. Vi ska bara sätta in pengarna på snubbens konto så är den vår! Men han verkar lite skum, men vi få väl chansa. Sätta in pengarna och hoppas att vi får hem en nyckel som sedan passar i låset till lägenheten i Oslo. Längtar sjukt mycket till vi flyttar, fyra tjejer i Oslo (ja, vi blir fyra tjejer istället. Killarna dumpade oss och åkte till Australien).

Nu ska jag ner och köpa smör, min lillebror ville baka negerbollar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0