En riktig favorit i repris

Kvällen började med att jag gjode iordning mig sjukt långsamt. Ungefär vid elva gick jag och mötte Malin och en massa andra. Förstår inte varför alla ska heta fredrik, minst 4 stycken jag umgicks med ikväll hette det. Kvällan började iaf på Cafeet, för drinkar för 20 kr/st är ju aldrig fel (tack Elin). Vi pratade även mycket om gårdagen och Elin var imponerad av att vi skulle ut idag igen.

Sen gick vi vidare till Moon, där vi fick en varsin drink av simon, jonnys (?) is the shit! :) Sen fick jag en till drink av Fredrik, tack! Som jag och Malin sa, gratis är alltid godast haha. Sen kom Simon med någon äcklig shot. Fy fan asså! Aldrig smakat nåt äckligare typ. Men den gick ner ändå. Sen tog vi en sväng in på Valentine och dansade, där träffade vi Sofie med fler <3. Men det var lamt jämfört med Moon. Sista halvtimmen försökte vi få in Fredrik och hans kompis (kan hans namn också varit fredrik??) på Moon, dem ville inte betala 100kr för en halvtimme. Vilket jag förstår. Men jag och Malin gick in och dansade ännu mer! Sen följde jag dem till taxin, i spöregn! Men kul som fan var det. (dem fredrik jag nämnt nu var alla ollika personer, fatta det var jobbigt att hålla reda på alla eller).

Här kommer lite internskämt!
- Muuuuuuuuuuu! haha xD
- Ey, jag har tappat mitt skosnöre, kan jag få det du har i håret?

Tack för en grymt skön kväll! Har kommit fram till att jag och Malin är typ bäst på fest! Vi kommer få så kul i Oslo asså. Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på ett telefonsamtal.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja fy fan den shotten va inte god usch! muuu :P haha sen han raggaren med xD bäst på fest ingen protest! :P

2008-08-24 @ 21:17:58
Postat av: Linn

Jag vill inte ens veta vad shoten innehöll! Att men ens får servera sånt :P Tack för två underbart roliga kvällar, mer av sånt i oslo tack ;P

2008-08-25 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0