Fredag, eller?

På fredagar ska man vara glad och se fram emot helgen! Men det gör inte jag just idag. Vill bara gå och stänga in mig på rummet och gosa ner mig i sängen. Jag är alldeles för trött för att orka med en "vanlig" fredag. Idag får det bli en lugn kväll, jag och sofie pratade om film. Men eftersom den nya mannen i hennes liv kommer till henne imon (läs: hennes hundvalp), så ska hon städa och så ikväll. Får se hur det blir med filmen. Annars blir det några avsnitt av Las Vegas. Jag är helt såld på det, har börjat kolla från säsong 1 nu.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Var nere på stan nyss med Viktor, men det enda jag fick med mig hem var ett par trosor. Måste spara mina pengar till oslo! Ska ta ett snack med pappsen sen och fråga om jag får jobba hos honom en månad innan vi åker. Då får jag väl ihop några tusen till iaf och slipper leva som en grottmänniska första månaderna :)

Linn - Vill till Oslo NU!

Kommentarer
Postat av: Soffan!

haha mannen i mitt liv;) hhihi <3 synd med filmen dock:S men du åker ju inte ännu:)hehe finns fler tråkiga fredagar.. nästa tex.. jobbbar ju nästa helge me:S :D

2008-08-31 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0