Hej, efter ett långt uppehåll.

Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera, men har väl egentligen inte haft så mkt att skriva om. Idag har jag däremot stor anledning att skriva. Igår hittade Malin en lägenhet i Norge, och vi fick den! Malin kommer hit senare i eftermiddag så ska vi ringa till han som har den och kolla så att allt är okej. Lite misstänksamt att den är så billig. Men man får hoppas att killen som hyr ut lägenheten är seriös så vi inte blir lurade eller nåt. Den är iaf sjukt fin och perfekt för oss fyra (Mig, Malin, Mårten och Alex). Längtar tills vi åker upp, kommer bli grymt kul och jag och Malin är sjukt laddade!

Nu ska jag städa mitt rum samtidigt som jag kollar på finalen i stavhopp för damer. Rätt kul att Isinbaeva går in när de flesta andra redan rivit ut sig, då är man ganska överlägsen. Får väl se om hon slår sitt eget världsrekord idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0