Höst?

Nu känns det verkligen att hösten är på väg. Och jag måste erkänna att jag gillar det. Att kunna ta på sig sin mysiga stickade tröja utan att vara för varm. Och bara att kunna börja använda sina höstjackor som är så snyggt! Jag älskar också höstens färger: grått, brunt, svart, beige och alla andra jordnära färger. Känns som jag i princip använder dessa färger året runt, men på hösten kan jag använda dem utan att få dåligt samvete. På sommaren känns det ju lite tråkigt att vara så mörkt klädd.

Dagen idag har bestått av en väldigt sen morgon. Rätt förståeligt eftersom jag gick och lade mig halv 5. Alldeles för sent, men datorn och tven höll mig uppe (låter som jag är sjuk i huvet som sitter upp så länge, men hade ni vetat varför jag satt vi datorn så länge hade ni förstått).
Nu har jag precis varit en runda på stan med Sofie och Grynet. Träffade även Aida och André som vi stod och pratade med en stund. Nu är jag jätte hungrig, det enda jag ätit idag är en macka. Men jag hör att pappa håller på med maten i köket, hoppas det blir nåt gott :)

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0