"kommer inte på någon rolig rubrik"

Det blir inte som jag sa i förra inlägget, Anna kunde inte spela golf förren ikväll, och jag och Grynet kan nog inte då eftersom vi ska på förfest och sedan kräm. Detta vet inte Grynet än, men om du läser detta kan du ju slå mig en pling, annars ringer jag dig sen! jag och Anna har kanske en lösning ändå.

Nu ska jag äta nåt, sen ska jag ner på stan och möta viktor och så ska vi hitta present till matilda (hans lillasyster) och jag ska hitta nåt till ikväll.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejsan. Ja allt är bra med mig och jag hoppas det är fint med dig också^^ jaha men det låter ju skitbra, lite mer i min prisklass kanske xD Tack för tipset! Ha det =)

2008-08-10 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0