Minigolf?!

Igårkväll fick jag sms av Grynet där hon undrade om jag ville med och spela minigolf idag. Det tackar man ju inte nej till :) Vi får se om hon hittade några fler som vill med, vi skulle höras nu under dagen. Vore kul om det blev nåt iaf.

Ikväll blir det nog kräm, det är ju sista nu så känner att jag måste gå dit. Och eftersom jag har dubbel vip till mig själv så är det nog meningen att jag ska gå, hehe. Jag måste bara ner på stan så jag kan hitta nåt att ha på mig. Jag har en massa kläder jag kan ha, men nu är det så att jag har börjat fjälla på mina axlar. Jag är helt fläckig! Så nu måste jag ha nåt som täcker axlar och lite av armarna, långärmat typ!? Fy vad varmt, men jag ihar nte mycket till val.

Nu ska jag in i duschen och sen ta på mig. Sen ska jag nog ringa Grynet, eller iaf skicka iväg ett litet sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0