Så nära men ändå så långt bort

Kom precis att tänka på Johanna. Hon bor i Varberg och det är ju inte speciellt långt bort. Inte alls lång. Men ändå så träffas vi aldrig. Vi har sammanlagt träffats 3 ggr. Första gången var vi på fest mitt ute i ingenstans. Och Johanna förgyllde min och Sofies kväll. Andra gången var när hon var här i Halmstad hos oss och vi hade en av de sjukaste och roligaste kvällarna i våra liv (tror jag pratar för oss alla tre?!). Och tredje gången var för inte så länge sen, 1½ vecka kanske om ens det. Då ringde Johanna och sa att hon var nedanför min lägenhet. Och gud vad jag blev chockad! Men det blev bara ett snabbt hej och sen var hon tvungen att gå vidare med sin mamma.

Det jag vill komma till är att vi måste ses snart. Det är min och Sofies tur att komma upp till dig nu :)

Kommentarer
Postat av: Sooffskii

våran johnsskii:D vilken going<3<3 måste åka upp till henne:P saknar henne! hihi vaa!!!:O jag har bara träffat henne tvåå! lyllis:p

2008-08-25 @ 22:01:16
Postat av: Linn

Haha, ja snacka om att jag blev förvånad när hon smsade och sa att hon var typ under mig :P

2008-08-25 @ 23:08:20
Postat av: Johanna

haha tjejer tjejer! det va verklige en stor överrasking det där ja;) jaa ni får fasne t och komma hit nu! annars komme rjag till er för det här är riktigt ill!

2008-09-01 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0