Fishermans friend och Mcdonalds.

Igår var en av dem roligaste utekvälllarna på länge. Den var egentligen inte så speciell men jag hade verkligen jätteroligt! kvällen började med att malin kom hit lite efter halv 9, vi sminkade och tog på oss. Vid tio, eller nåt, kom Philip hit så drack malin lite vin och jag lite cider. Det var nog meningen att vi skulle ta det lite lugnt. Vi satt och kollade massa roliga klipp på Björn Gustavsson och Filippa Bark. Mycket mysigt.

Sen gick vi iaf ner till Cafeet där jag bland annat träffade Angelica :) Där satt vi en stund, Malin köpte en corona och jag en cider. Någongång under tiden där lämnade Philip oss och åkte hem. Sen bar det vidare till Moon. Malin hade ett "vip-sms" som jag, Malin och Dennis gick in på. Väl där ville Malin ha en drink hon hade druckit innan, men hon fick fel. Då träffade vi en kille som Malin känner som jag tror jobbar där (samma person som skickade smset), så fick vi 2 nya drinkar av honom :) Detta var rätt drink och den var sjukt god! Godaste drinken jag någonsin druckit. Berodde nog på allt socker :P Sen träffade vi Elin, och så shotade vi Fishermans friend. Sen gick det utför, haha. Mycket dans blev det iaf.

Kvällen slutade iaf med att vi gick till McDonalds och köpte mat, sen gick vi hem till mig och åt i min trappuppgång. Är det någon som vill ha två brickor från McDonalsd, så säg till. Vi kollade även på pingisen på började vid 4. Vid lite över 5 ville Malin och Dennis åka hem, så då gick dem och tog en taxi, tror jag. Inte pratat med Malin idag men jag antar det! Sen satt jag uppe till kvart i sex och pratade med Kristian :)

Här är lite bilder på oss i trappuppgången, haha:


Dennis gör sin snyggaste pose


Malin i sin hamburgare, haha


Jag med mina pommes <3

Ikväll blir det en favorit i repris, gratis inträde och drinkar på Moon. Och så en Malin på det så kan kvällen inte bli misslyckad!

Kommentarer
Postat av: Malin

:) ahha fan det va mysigt i trappan där haha:P Gratis är bäst eller vad säger du linn ? ;) <3

2008-08-24 @ 21:14:38
Postat av: Linn

haha, riktigt mysig dagen efter också när jag hittade gamla pommes där :P Gratis är alltid bäst! Sen att vi lyckas få nästan allt gratis två kvällar i rad är ju en bonus :D <3

2008-08-25 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0