Städa och ut och gå?!

God morgon! Eller jag har varit vaken ett tag men inte orkat göra så mycket ännu. Har bara hunnit diska all disk som stod i köket efter igår. Vår diskmaskin har nämnligen gått sönder.

Det som står på schemat idag är:
- Dammsuga och torka golven.
- Städa mitt rum.
- Ut och gå en lång runda (om jag orkar).
- Duscha.
- Gå ner och byta två kolsyrepatroner, en kväll utan bubbelvatten vore hemskt! Måste även springa in på bikbok och hitta nåt för mitt presentkort. Jag måste bli av med det.

Ikväll ska jag också träffa Kristian som kommer till Halmstad. Men det blir inte förren senare. Just nu sitter han på bussen tror jag.

Hoppas ni får en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0