Städa, städa!

Nu har jag precis dammsugit hela vår lägenhet. Det tog ungefär 40 minuter och det är ju som ett helt träningspass! Är helt svettig nu. Tror jag måste ta en dusch, eller det skulle jag gjort i vilket fall som hellst. Men innan jag gör det ska jag ta mig ann klädhögen på mitt golv. Av någon anledning samlas alltid alla kläder på min matta, varför? Hur jobbigt är det egentligen att hänga in dem i garderoben efter att man provat eller använt dem? Detta får det bli ändring på tills Norge, tror inte Malin uppskattar att mina kläder ligger över hela vårt rum.

Jag har funderat lite och jag tror att det kommer funka väldigt bra mellan mig och Malin när vi delar rum/lägenhet. Vi har lixom samma tankesätt och det är nog bra om man ska bo ihop. Sen har vi bestämt att vi ska få det finaste sovrummet eftersom det är vi som fixat lägenheten, killarna får säga vad dem vill om det. Och ett sånt fint sovrum måste man hålla städat.

Här är förresten en bild på rummet, här ska jag och Malin sova många nätter:



Linn - Life is good

Kommentarer
Postat av: Matilda

NÄR ÅKER DU? :D

2008-08-21 @ 18:02:02
URL: http://matildai.blogg.se/
Postat av: Malin

hahha lätt! vi kommer ha så kul, men trist att allt bara blev så här helt plötsligt liksom man ba jaha ! men det löser sig!

2008-08-24 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0