Uppe med tuppen

Eller inte tuppen, men med kråkorna iaf! Vid halv 6 i morse började två kråkor prata med varandra precis utanför mitt fönster. Jätte kul tänkte jag men försökte sova vidare. Och jag lyckades faktiskt somna om ganska fort. Men vid ungefär kvart över sex vaknade jag igen av att pappa var i köket och skulle äta frukost. Sen när han hade gått kunde jag slappna av igen, trodde jag. Nu var det mammas och mina syskons tur att göra mig förbannad. Så någon gång runt åtta gav jag upp och satte på tven. Nu har jag redan hunnit äta frukost och duscha. Fast det är faktiskt ganska skönt att gå upp i tid för en gångs skull.

Idag har jag inte en aning om vad som händer. Jag träffade Alexander på stan igår och han bjöd med mig på kräftskiva, men jag är inte så sugen på det. Men jag får se, vore ändå kul att hitta på nåt. Nu ska jag iaf snart ner på stan. Jag har mitt jä*la presentkort på bikbok (av alla ställen) som jag måste använda innan jag åker til norge. Jag har också kommit på att jag har ett presentkort på form spa som jag måste använda upp! Ska nog gå in på deras hemsida nu och kollar om jag hittar nåt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0