Yes!

Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men har inte haft så mycket att skriva. Dagen har varit lugnt och jag har inte hunnit med så mycket. Var nere på bikbok innan och köpte en sjukt mysig stickad tröja, perfekt till hösten!

Nu var jag precis nere på Wi é hair och bokade klipptid! Blev först nästa fredag, men jag vill klippa mig där. Har aldrig kommit där ifrån missnöjd. Och nu när jag inte bara ska toppa det utan göra en frisyr av det så vill jag ha en riktigt bra frisör. jag hoppas resultatet blir som jag tänkt, lovar att jag lägger upp bilder på det när jag väl klippt mig.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske ska träffa Kristian om han hinner. Annars blir det att mysa ner sig i sängen framför en film. Hoppas ni får en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0