14 december.

Jag tycker det är så förbannat svårt att komma på rubriker, så nu skriver jag bara datumet istället.

Min helg har varit ganska lugn, i fredags gick jag upp vid 5 för att kolla på lussetåg på mammas jobb. Barnen var så söta och jätteduktiga :) På eftermiddagen satt jag barnvakt, eller jag satt barnvakt från 16.00 till ungefär 24. Sen skyndade jag mig hem och bytte om och fixade hår och smink, och exakt 00.14 var jag utanför mårtensson. Det var inte speciellt kul på underbar, händer alltid samma saker och alltid samma folk där. Börjar bli lite tråkigt nu. Det hände bara massa skit nu i fredags också, så då blev det ännu tråkigare. Jag somnade vid 4 ungefär, vilket betydde att jag var uppe nästan ett dygn. Så jag var sjukt trött när jag väl kom hem.

Igår var jag bara hemma och gjorde absolut ingenting. Somnade vid 22-23 någongång, vilket behövdes :) Idag har jag inte heller gjort så mkt. När mamma kommer hem ska jag fråga efter en flyttkartong så jag kan börja packa ihop allt på mitt rum. Dags och börja nu eftersom vi flyttar på torsdag! Bilder på huset kommer när vi flyttat in.

Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0