15 december.

Jippi! Äntligen fick jag prata med min Sofie :D Okej att det var på msn och bara i kanske 3 minuter, men jag vet iaf att både hon och Grynet lever och har det bra. Det har bara gått en vecka och jag saknar henne redan, jättemycket faktiskt. Igårkväll när jag låg och funderade lite så tog jag upp telefonen och var på väg att slå hennes nummer. Sen kom jag på att det inte gick ju =/ Jaja, hon har det bra och jag vet ju att hon inte kommer hem på ett tag. Skönt att prata lite med dig iaf :)

Idag har jag mkt som ska göras här hemma, ska städa skafferi och förråd mm. Så det ska jag sätta igång med nu. Hoppas ni får en bra dag.

Linn - miss you

Kommentarer
Postat av: soffski

miss you too!!!! kul att prata med dej ibland men du.. de ebara a ringa nemas problemas.. om jag e i rätt nät sü svarar jag ju! <3 SoL foreveeer!!!

2009-02-08 @ 02:31:15
Postat av: Rumah Dijual

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0