16 december.

Puh! Nu har jag städat alla skåp i köket, suttit med tandborste och skurat ända in i hörnen. Rent blev det iaf! Och nu frostar jag av frysen så mamma kan torka ur den när hon kommer hem. Och jag hade tänk att belöna mig själv genom att ta ut alla min kläder ur garderoben och packa ner det jag inte behöver de 2 kommande dagarna. Vilken belöning va! Kläderna kommer väl få ligga i resväskan ett tag eftersom jag inte har någon ordentlig garderob i huset än.

Jag har märkt att många som bloggar har gjort en lista med 20 saker om sig själv. Så jag pillade faktiskt ihop en sån lista jag med. Så här är 20 saker som du (kanske) inte vet om mig:

1. Jag har tre yngre syskon.
2. Så länge jag levt, har ingen nära i min släkt dött.
3. Jag tycker inte om pepparkakor.
4. Jag är jätteallergisk mot jordnötter.
5. Mitt rum är ALDRIG välstädat.
6. Jag följer så många serier att jag inte kan hålla kolla på dem.
7. Jag har varit på Mallorca 17 gånger.
8. Jag flyttar om 2 dagar.
9. Min största fobi är spindlar, klarar inte ens av att se dem på bilder.
10. När jag var mindre var jag blyg och tystlåten.
11. Jag vill bli lärare.
12. Jag har lätt för att lita på människor.
13. Varken jag eller mina syskon har andranamn.
14. Jag vill bo i Halmstad när jag blir stor.
15. Julmat är något av det äckligaste jag vet, äter bara skinka, prinskorv och gröt.
16. När jag var mindre tränade jag gymnastik i 8 år, var med i JSM en gång.
17. Karuseller är enormt kul, och jag blir som en 10-åring varje gång jag besöker Liseberg.
18. Jag har inte tränat på ungefär ett år.
19. Jag är sjukt velig och kan nästan aldrig fatta beslut och hålla mig till dem.
20. Jag är väldigt barnslig och skrattar åt det mesta.

Nu ska jag koka ett ägg och börja packa. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :) Vad roligt att du uppdaterat, blev värsta paff :) Fortsätt, fortsätt tack! Roligt att ni ska flytta på torsdag, känns som att du/ni kommer ha fullt upp för att kunna fira en någorlunda jul lr? För ni ska vara hemma eller? Pusspuss

2008-12-16 @ 20:15:49
Postat av: Linn

Hej hej :) vem är du? :P jag ska fortsätta uppdatera, är det tänkt iaf. nej julen kommer firas precis som vanligt :) vi kommer ha flyttat klart innan jul så vi ska till och med fira jul HOS oss med kusiner och så.

2008-12-17 @ 16:02:48
URL: http://liiiiinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0