Dags för uppdatering.

Nu har jag inte uppdaterat på väldigt länge, jag vet! Men vårt internet har inte fungerat, och så har vi haft mycket att göra med flytten. Men jag lovade ju att lägga upp bilder på huset under arbetets gång, och det ska jag göra. Jag har lite bilder som ligger på kameran, så ska se om jag lägger upp dem lite senare. Just nu ser det ändå ut som en byggarbetsplats i huset, ingenting är helt klart. Vi flyttar om en vecka och då är tanken att kök och vardagsrum iaf ska vara klart.

Men nu till nåt helt annat. Nu när alla åker här ifrån och det bara är jag och josse kvar, så måste vi ha något att göra på dagarna ju. Så vi har bestämt oss för att börja träna, vilket verkligen behövs! Kollade precis på TK:s priser och fy f*n vad dyrt det är! Inte bara TK:s priser utan på alla gym. Men men, får väl lägga alla pengar på träning och det är det väl värt. Ska bli kul att komma igång igen. Ska ringa josse och kolla om hon vill med och köpa gymkort nästa vecka :)

Ha en bra dag, och nu ska jag faktiskt försöka komma igång med bloggen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0