Åska...

Hej! Nu sitter jag i pyjamas och äter frukost. Min älskade yoghurt med flädersmak från valio! Har ni inte smakat den så gör det, riktigt god och sommrig. Idag sov jag ganska länge, men å andra sidan så sov jag inte så mycket inatt. Åskan och regnet höll mig vaken ett bra tag. Och eftersom det regnade kunde jag inte heller ha öppet fönster, och det resulterade i att mitt rum förvandlades till en bastu. Men jag fick iaf sova ut i morse, skönt!

Igår var jag, Sofie, Josse, Pauline och Patty och åt tacos hos Anna. Philip var också med, men han åkte efter maten. Vi åt även kladdkaka med grädde och glass till efterrätt, mums! Efter maten kollade vi på lite bilder på Annas dator, bland annat hennes familj som hon ska till i USA. Och efter det satte vi på "What happens in Vegas.." Fast då hade även Pauline lämnat oss. Den filmen är sjukt rolig och att huvudpersonen är ganska snygg gör ju inget ;) Börjar dock bli lite tråkigt nu när jag sett den så många gånger och jag vet alla repliker typ.

Vad händer idag då? Jag ska snart med mamma och Isak (tror jag) och spela minigolf på östrastranden. Vi ska cykla dit så jag hoppas vädret håller i sig under dagen! Och på kvällen blir det antagligen Kräm. Fast det blir nog en relativt lugn kväll, jag är ganska trött efter många sena kväller i helgen mm.

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0