Barnvakt.

God morgon! Eller jag har varit vaken ett tag nu, men fortfarande inte orkat äta frukost eller ta på mig. Börjar bli rätt hungrig nu. Idag ska jag sitta barnvakt åt Ebba och Ludde, dem har jag passat i hundra år känns det som. Eller inte riktigt, men säkert i 4 år i alla fall. Och eftersom jag passat dem en gång i veckan i säkert 2 ½ år så känns dem nästan som mina syskon. Så jag ser det inte direkt som ett jobb utan jag tycker det är kul att vara hos dem, känner mig hemma! Jag har även fått tre andra tider denna och nästa vecka, bra med lite extrapengar.

Åhh, nu kom mamma in med den nya H&M tidningen. Så nu ska jag äta frukost och kolla igenom den lite snabbt :)

Blogglista.se

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

har ni inte fint väder?? Här skiner solen som bara den...ha en bra dag =)

2008-07-22 @ 13:16:57
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0