Dålig på att uppdatera..

Jaa, jag har blivit lite dålig på att uppdatera. Men igår var jag så trött så jag orkade faktiskt inte. Nu på förmiddagen har jag, mamma och Ann städat lägenheten. Håller just nu på med mitt rum, men tog en liten paus. Fy fan vad det ser ut! Och alltid när jag har städat rummet så lovar jag mig själv att hålla iordning. Men gör jag det?! Nej, så klart inte. Efter bara några dagar ser det likadant ut igen. Men denna gången ska jag verkligen försöka! (Precis som alla andra gånger)

I eftermiddag ska jag fika med min snygging Pauline, ska bli riktigt kul. Vi träffas inte lika ofta längre, dåligt av oss! Det är inte som i 9:an när vi i princip spenderade varje dag tillsammans. Haha, så kul vi hade när vi var ute på kvällarna. Saknar dem tiderna. Allt var mycket enklare då! Fast jag måste säga att jag trivs väldigt bra med mitt liv. Visst finns det saker man vill ändra på, men det gör det väl alltid?!

Nej, nu får det vara slut-filosoferat för idag, nu ska jag återgå till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0