Gårdagen

Den var helt okej :) Det var jättekul hos Anja i frösakull, och tiden där gick väldigt snabbt. Senare åkte vi in till stan. Sofie körde så vi slapp ta bussen, vilket var skönt! Inne på Kräm var det också kul, men tråkigt att sofie åkte så tidigt =/

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. Tänkte åkt till stranden, men sen somnade jag om igen så då struntade jag i det. Har lite ont i huvudet sen igår med så var skönt att bara vara hemma. Har läst lite i min bok, men var inte så fokuserad direkt. Kommer antagligen få läsa om det igen.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Soffskii:D

haha svarttaxi;) höhö buu för att börjar jobba tidigt:( får ta igen detta imon istället du;)hihihih PUSSSS<3

2008-07-03 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0