Förfest hos mig + Kräm.

Kvällen blev riktigt lyckad! Det började med att Sofie och Josse kom hem till mig. Jag och Sofie fixade oss lite för att på nåt sätt bli snyggare. Vet inte riktigt om vi lyckades men kul hade vi iaf! Och det är ju, om jag minns rätt, det viktigaste. Senare, runt tio, kom även Anna. Det var ungefär nu det hela började spåra ur. Ni kommer få se bilder från förfesten senare, orkar bara inte lägga upp dem just nu.

Vid halv tolv gick vi ner på stan och inom bankomaten för att jag, Sofie och Anna skulle ta ut pengar. Då ringde Victor och sa att han var vid McDonalds, mitt emot bankomaten. Fast han skulle vidare till Bond, vilket jag tyckte var lite konstigt. Är det inte bara gamlingar där? Men vi stod iaf och pratade lite, sen gick vi tjejer vidare till Mårtensson och Kräm. Halvvägs dit kommer jag på att jag glömde ta ut pengar! Lat som jag är så bestämde jag mig istället för att jag kanske ändå inte behövde inta mer alkohol på kvällen, så jag struntade i det.

Väl inne på Mårtensson dansade vi och hade skitkul. Sen kom även Victor och då var jag nog mest med honom (förlåt tjejer, ni vet att ni är mina favoriter!). Runt tre, tror jag, så lämnade vi Kräm för att Victors kompis (namn?) skulle köpa mat. Efter det gick vi hem och sov, sen vaknade vi av alarmet halv 7 när Victor skulle upp och jobba. Då var man inte allt för pigg efter knappt 3 timmars sömn. Fast jag fick ju sova vidare ett bra tag till sen :)

Nu har jag precis ätit och borde gå och duscha! Ikväll blir det nog ganska lugnt, ska på rix fm festivalen. Sen orkar jag nog inte göra nåt mer, får se vad tjejerna säger.

Tack för en rolig och lyckad kväll - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0