Godisförbud?

Kommer ni ihåg alla godisförbud man hade när man var yngre? Det hade iaf jag. När man fick sådär tusen kr/år eller 100 kr/månad om man inte åt godis. Jag minns att när jag hade det så tyckte pappa att tusen kronor var lite lite, så han sa att jag skulle få två tusen istället. Och efter att mormor och morfar hade varit här och kanske intagit lite för mycket alkohol så slutade det med att jag skulle få två tusen av morfar också. Så efter det året var slut fick jag fyra tusen i handen, det var ganska mycket när man var 12 år. Jag gick direkt och köpte mig en ny cykel! Men då fick pappa dåligt samvete för att jag betalade en cykel helt själv när jag var så liten, så han betalade halva :P

Nog pratat om det, det jag egentligen skulle komma till var att jag vill ha godisförbud igen. Inte för pengarnas skull, utan det är helt enkelt så att jag måste sluta äta godis. Känns som det är det enda jag lever på just nu. Godis, chips, choklad och massa onyttigt. Men jag kommer aldrig klara detta själv. Så nu undrar jag, är det någon av mina kära vänner som vill ha godisförbud tillsammans med mig? Eller någon som är villig att ge mig pengar om jag klarar ett år (väldigt troligt :P)?

Kommentarer
Postat av: Soffskii:D

jag viilll:D:D<3

2008-07-23 @ 18:23:47
Postat av: Linn

Men det är ju meningslöst, du klarar inte en dag xD Fast det vore bra om du ville, då kan vi stötta varandra :P

2008-07-23 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0