Godkväll.

Min eftermiddag/kväll har varit full av roligheter! Klockan fem var vi hos min faster, som jag skrev innan. Vi åt farmors supergoda smörgåstårta och satt och pratade en massa. Jag kom hem ungefär halv 9, och direkt då kom Sofie och Niklas hit.  Vi satt först och snackade massa skit och vid 22.22 tog Sofie bussen hem (hon börjar jobba klockan 6 imon, eller idag blir det ju. Om mindre än 5 timmar). Jag och Niklas satte då på en film hade hade det mysigt. Han åkte för ungefär en halvtimme sen. Så min kväll var rolig och mysig :)

Vi har även bestäma att vi tjejer ska laga mat hos Grynet imon. Hon fyller ju år :D Sen på kvällen blir det nog stan!

Godnatt - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0