Hej hopp!

Nu har även denna dagen blivit till kväll. Och vad har jag gjort idag då?.. Får se, jag gick upp vid 11.  Åt frukost, mat och fika. Sen var jag på stan en snabbis med mamma och nu väntar jag på mat. Det blir fläskfilé, pommes och bearnaisesås, yummie!

Imon ska jag ner på stan, hittade ett par byxor idag på rean och måste prova dem igen (om dem finns kvar, hoppas!). Vet inte riktigt om dem är min stil, så får se. Dem kostar dock bara 200 kr. Sen på kvällen imon så blir det kräm med Sofie, kanske anna, kanske jennie, kanske grynet och kanske henninger ;P Många kansken, hoppas alla följer med :D kul kommer det iaf bli! Förresten josse, ring mig om du läser detta, annars ringer jag dig imon. Jag vill så klart att du ska följa med imon också!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0