Heldag i solen.

Det blev, till min stora förtjusning, en heldag på stranden idag! Jag böjade i Grötvik vid halv 12 med mamma och pappa, vid halv 2 gick jag och mamma en bit på prins bertilsleden för att jag skulle till Ebba och Ludde. Väl där gick vi så klart ner på stranden. Ebba badade hela tiden, det enda hon gjorde förutom att bada var att dricka en festis och äta en riskaka som jag tvingade i henne. Vi kom hem från stranden vid 5, så det var en lång dag på stranden :)

För en stund sedan pratade jag med Victor. Dem verkade ha det bra och skulle gå och äta pizza (vilket jag varit sugen på hela dagen, och av någon konstig anledning så äter alla det idag, utom just jag!). Jag vill också åka bort, men vad gör man när man inte har några pengar.

Nu ska jag duscha, äta nåt, krypa ner i sängen och läsa lite i min bok, ringa Victor igen och sen ska jag äntligen få sova. Jag är sååååå trött!

God natt för er som ska sova. För er som ska till fiesta så önskar jag er en trevligt kväll. Nästa vecka är sista gången så då ska jag dit, det är på tiden! Ska bara fixa vip först, för som sagt: pengar har jag inte gott om just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0