Kvällen/natten/morgonen..

Det var det roligaste på länge. Jag, Sofie och Elin var hembjudna till Gynet. Vi lagade mat och drack öl (lägg märke till ölen, väldigt manligt enligt oss). Maten blev supergod, och jag måste få receptet Grynet! Sedan åt vi tårta och dansade. Efter några klagomål från grannen under så fick vi stänga av och bege oss mot stan. Vi började kvällen på Bulls där vi tog varsin cider. Sedan var vi på Asian Palace, men grynet, sofie och elin ville till gastons(?).

Det ville däremot inte jag så jag mötte upp Norbäck och Alex istället. Vi gick mest runt och klockan blev över 6! tiden gick sjukt fort, blir väl så när man har roligt. Alexander konstaterade att han inte orkade cykla hem till sig, så istället gick vi alla tre hem till mig och "sov". Vi låg och flummade en massa, skrattade och pratade typ. Vi somnade vid 8, halv 9 kanske?!

Nu har jag precis varit på stranden, skönt att ligga och sova på handduken :) Nu ska jag nog gå och sova lite mer. Bilder från kvällen kommer senare idag eller imon.

Puss - Linn

Kommentarer
Postat av: Grynet

Haha! Ser fram emot det:P!!!! (bilderna alltså):P

2008-07-13 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0