Måndag.

Början på en ny vecka idag då. Nu på förmiddagen har jag inte gjort så mycket. Gick upp sent, runt halv tolv. Fast jag har faktiskt städat toaletten! Har skrubbat duschen med tandborste, så nu är det så rent det kan bli, nästan. Nu ska jag nog städa mitt eget rum. Jag skulle ha gjort det igår men jag hjälpte mamma med ett par saker istället. Senare vet jag inte vad som händer, men nu är jag iaf frisk! Eller jag hostar och snörvlar men jag mår iaf bra. Ingen mer huvudvärk och halsen känns också bra :) Nu ska jag ta mig ann klädhögen på golvet, det mesta är rent och ska bara läggas in i garderoben. Sen ska jag hoppa in i min nystädade dusch.

Ha en bra dag! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0