Marinfestival..

Jo, även vi orkade oss ner till marinfestivalen igår. Vi började med Rix FM festivalen men kontaterade ganska fort att det var alldeles för mycket folk för vår smak. Så vi började gå bort mot hamnen. Som Gynet sa "det borde ju blir mindre folk ju längre bort man kommer". Vi gick och gick, men inte blev det mindre folk. Vi skulle så klart, precis som alla andra, gå och se den stora "fina" båten. Det var inte mycket att se egentligen. Den var ju stor, men riktigt ful! Och fula sjömän var det ombord på den också. Sofie hade ju rätt iaf, dem såg verkligen ut som ryssar!

Efter att vi kollat på båten började vi gå mot stan. Vi tänkte att vi skulle gå och sätta oss på ett lugnt McDonalds och ta varsin hamburgare. Det sket sig ganska fort, det var hundra meter kö till alla kassor. Så istället gick jag hem, och dem andra cyklade hem till sig. Blev en tidig kväll, vilket behövdes.

Idag är jag lite halv sjuk, precis som igår. Ont i huvet, och lederna typ =/ Blir nog en hemmakväll idag.

Här kommer iaf lite bilder från igår:


Den stora, fula, båten!


Och de fula ryssarna, ombord på den fula båten.


Och en inte alls ful Grynet! Meningen var att hon skulle stå som
en sjöman, men jag var för långsam när jag tog fotot så hon hade
redan börjat ta bort handen från pannan. Därför denna fina position ;P

Min slutsats för kvällen blir att Marinfestivalen är till för personer som tycker om att trängas med en miljard andra människor, och som dessutom mer än gärna står i kö i 30 minuter för att få en liten Donut. Det värsta är, att jag inte tvekar en sekund på att dessa människor verkligen existerar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

säger bara, hahahahaha!! :P

2008-07-18 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0