Min dag.

Tänkte berätta vad jag ska hitta på idag, för tror inte jag kommer kunna uppdatera något i eftermiddag/ikväll. Nu ska jag gå och göra lunch, den kommer troligtvis bestå av mozarellasallad och kycklingspett :) Senare, runt fem, ska hela familjen ut till min faster som fyller 50. Där blir det smörgåstårta och annat gott! Och senare ikväll ska jag träffa Niklas och Sofie. Detta vet inte Sofie nåt om, men som Nikas sa: Hon har inget val! Och inte kommer hon tacka nej till att umgås med oss heller, det skulle hon aldrig våga. Hoppas ni får en lika bra dag som mig.

Linn

Kommentarer
Postat av: Soffski:D

assså jag känner mej tvingad XD NOT så mysigt så;) mina små gullegrisar<3

2008-07-13 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0