Morsning!

Nu har jag vaknat. Eller egentligen vaknade jag för en timme sedan men först nu har jag orkat mig upp ur sängen. På schemat idag finns inte så mycket faktiskt, fast det kommer säkerligen att ta hela dagen ändå. Jag ska bland annat:
  • Duscha
  • Fixa present till Grynet
  • Komma på vad jag ska ha på mig ikväll
  • Planera för kvällen
Detta ska jag nog hinna med, var ju inte så mycket. Här kommer i alla fall gårdagens outfit, inte världens bästa bild på grund av att den är tagen med mobilen:



Sjal: Mammas
Vit kofta: Vero moda
Vitt långt linne: Bik Bok
Vitt långt linne (lite vidare än det andra): Indiska
Ljusa jeans: Gina tricot
Sandaler: Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0