Mysig kväll hos Robert.

Det blev ingen träff med Victor ikväll, den stackaren har gått och blivit lite sjuk igen =/ (antar att det är jag som har smittat honom). Min tidsuppfattning under kvällen är inte den bästa, men jag tror klockan var kvart i tio när jag tog bussen till Sofie. Vi skulle ut och gå och ha lite "tjejsnack". Det blev ju inte riktigt som vi bestämt dock. När vi hade börjat gå kom vi på att vi skulle ringa Jonas och kolla om han ville följa med oss, vilket han ville!

Så vi böjade gå mot shell etfersom Sofie skulle köpa tuggummi, men när vi kom dit var det stängt. Så du ringde vi Niklas och Robert och kollade vad dem gjorde. Robert var hemma så då gick vi dit och våldgästade honom. Efter en stund kom även Niklas dit :) Vi åt popcorn och kollade på en konsert med Robbie Williams. Även om jag inte är ett stort fan av honom så måste jag säga att han är grym på scen! Vid halv 1 skulle Niklas och Robert in till stan, så då åkte jag bussen med dem eftersom jag ändå skulle hem.

Nu har jag borstat tänderna och tagit bort sminket, men innan dess hade jag ett väldigt givande samtal med Victor.. Han hade sagt att jag skulle ringa när jag kom hem, oavsett hur sent det var. Så det var klart att jag ringde. Och precis som jag trodde så väckte jag honom! Det var mest jag som pratade och jag tror egentligen inte att han riktigt vaknade under hela vårt samtal. Han mumlade mest en massa, fast kul var det! Jag skrattade nog igenom största delen av konversationen. Vid ett tillfälle tror jag faktiskt att han till och med pratade i sömnen.

Nog för ikväll, nu ska jag sova. tack Robert för en mysig kväll, hoppas ni har kul på kräm! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0