Onsdagskvällen mm..

Onsdag:
Det blev en lyckad kväll. Det började med att jag och Josse var hos mig och drack lite vin och cider. Vi hade många djupa konversationer om bl a killar, kompisar och livet. Vid elva så gick vi ner på stan. Vi gick förbi Bulls och konstaterade att det var ganska mycket folk där, dock såg alla uta att vara typ 40+. Inte så kul. Men det gjorde ju inte så mycket för vi skulle vidare till Mårtensson och Kräm.

Väl där märkte vi att det var helt TOMT. Men när klockan slagit tolv var det plötsligt ganska mycket folk där! Vi var nog bara lite tidiga. Vi hade ett himla jobb med att hitta personer vi kunde ge våra vip-biljetter till. Vi hade nämnligen 3 över. En av dem var min, men den lyckades Norbäck ganska snabbt fjäska tills sig. Jag var nog inte så svårtflörtad, och så tyckte jag han var värd den! Så då hade vi bara 2 kvar. Dem fick Johannes och hans kusin.
Vi dansade största delen av kvällen, och det var sjukt varmt! Har nog aldrig varit varken så mycket folk eller så varmt på schlager-dansgolvet. Jag och josse som hade typ sandaler på oss lyckades ju så klart få våra fötter söndertrampade, duktigt! Och Oliver som lovade att hålla i mig så att folk inte skulle putta mig så jag ramlade.. Det gick ju inte så bra det heller, kändes som jag flög runt som en boll på dansgolvet. Men kul var det!

Fast roligast måste varit när När Alex skulle para ihop Josse med Maasing, haha! Han försökte få Maasing att sva hos Josse, fast tror inte att någon av dem ville det. Slutade iaf med att Maggan kom hon hämtade Josse, Alex och Maasing vid halv 4 ungefär. Och jag gick ju hem så klart.
En lyckad kväll med mycket skratt och dans!

Idag:
Idag vaknade jag av ett samtal exakt klockan 10.09. Först blev jag lite irriterad, men sen hörde jag att det var Olle i luren, så då var det okej! Vi pratade lite, han var ute och körde och ville få med mig i lastbilen. Han sa att jag skulle få jättekul, men jag tror bara han ville ha sällskap. Han sa också att han hade vunnit massa saker via radio. Bl a biljetter till en tennismatch idag i Båstad (som han inte kan gå på).

Efter det åt jag frukost och tänkte gå och lägga mig igen, men då kom mamma med idén att åka och spela minigolf. Eftersom det var så längesen, typ igår. Men det gjorde vi. Jag, mamma, pappa, Erik och Isak. Vi cyklade ut till Japan och spelade. Och efter det åt vi på en restaurang på östrastranden som heter timmerstugan. Jättegod mat och mysigt var det!

Nu är det även bestämt att på måndag ska hela famljen Johansson till Lisseberg! Det ska bli riktigt kul, jag har inte varit där på 2½ år eller nåt. Och då var jag där med Viktor, Alex, Maasing mf. Så har inte varit där med min familj på väldigt många år. Så fort jag sätter foten innanför entrén till Lissebeg blir jag som ett barn igen! Jag älskar karuseller och är inte en sån fegis som inte vågar åka saker, jag åker allt!

Det blev ganska mycket text, hoppas ni orkar läsa allt! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0