Rolig kväll :)

Det blev en väldigt rolig kväll hos familjen Drangel. När jag kollade på mina tider hos dem la jag märke till att det var hela 2 månader sedan jag var där sist! Och det märktes, när jag kom innanför dörren hos dem kom det en blöt Ludde och hängde sig runt halsen på mig (han hade haft vattenkrig med sin kompis). DÅ känner man sig välkommen. Men i alla fall, först bakade vi pizza, sedan packade vi en matsäck och gick ner till stranden och åt. Efter det tog vi en tur ut på jansa-bryggan (stavning?) men märkte fort att det blåste mycket och var kallt. Så vi gick hem och drack te istället :) Här kommer lite bilder från stranden:


Mat! Av någon anledning blir mat godare när den äts på stranden.


Nya Zlatan kanske?


Dem tyckte det var coolt att ta foto när dem kastade sand. Det tyckte nog jag också om jag ska vara ärlig.


Ebba på Jansa-bryggan!

Hoppas ni haft en trevligt kväll, det har i alla fall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0