Ska detta kallas sommar?

Jag är trött på vädret i Sverige, någon som har lust att åka utomlands med mig? Personen i fråga får gärna betala, för pengar är nåt jag absolut inte har. Jag vill åka ner till mormor och morfar på Mallorca, just nu har dem typ 25 grader och sol. Vilket fusk, vill också bo i Spanien. Kanske borde flytta ner till dem? Just nu hade jag inte tackat nej.

Ikväll ska jag äta kyckling och åter igen kolla på tv ensam =/ FY! Jag vill inte vara förkyld! Och jag vill inte att mina kompisar ska jobba :( Och jag vill inte att det ska vara typ jättelite dagar till Anna och Jennie åker. Det är inte mycket jag vill idag. Denna dagen är deppig. Fast den egentliga anledningen till att jag är deppig är det bara Sofie som vet. Tror jag ska göra nåt åt det ikväll, fast borde jag det? Nu är det bara Sofie som fattar vad jag pratar om så ska sluta skiva nu!

Förlåt för allt klagande, det är vädrets fel. Man kan inte vara glad när himmlen gråter hela dagarna. Nu ska jag kolla på 2½ men så jag blir lite gladare :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

limpan stumpisen.. de lööser seeejxD men finnjue häär:P de gör de alltiiiid jag de fixar sej tillslut:p puss<3

2008-07-20 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0