Sol = energi

God morgon. Eller jag har varit vaken ett bra tag, sedan 8 ungefär. Vilket betyder att jag har sovit knappt 6 timmar, men jag är jättepigg ändå! Och det beror troligtvis på att solen faktiskt har kommit till Halmstad. Dagen började med ett samtal med Victor, jag fick berätta allt jag sa inatt igen för han kom knappt ihåg att vi hade pratat haha. Sen fick jag gå ner och ställa ut hans cykel (eller tror det var hans mammas), för dem skulle komma och hämta den sen. Han ska ju till smögen tills på söndag typ så han var tvungen att hämta den innan han åkte.

Nu har jag precis suttit ute på balkongen och läst lite i min bok. Jag ska snart till stranden med mamma och pappa. Eftersom jag ska passa Ludde och Ebba klockan 2 så får det bli Grötvik idag. Men imon blir det nog Tylöbäck med Sofie (eller vad säger du?). Nu ska jag ta på mig bikini och fixa en macka jag kan ha med mig.

Ha en bra dag i solen - Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0