Strandväder?

Idag vaknade jag ganska tidigt, runt halv 9 eller nåt. Men lyckades ligga kvar i sängen en bra stund och kolla på tv. Vid 12 åkte jag till stranden med mamma och pappa. Men när vi väl kom dit så kom det även en massa mörka moln. Var väl där en timme eller nåt. Efter det åkte vi och handlade, och det var var ju inte lite kallt att gå inne på Willys med shorts och linne! Medan mamma och pappa handlade ställde jag mig en stund vid grillen, enda stället det var varmt på i hela butiken. Var rätt skönt att stå där.

Nu ska jag äta lunch, sen vill jag ut och springa. Men får nog inte det för mamma, min förkylning vill ju som sagt inte fösvinna :( Får kanske bli en rask promenad istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0