Trött?!

Nej, inte det minsta.. Klockan är snart elva och jag är pigg som en.. lärka?! Är det inte så man säger? Vet inte om dem är pigga, men är dem det så känner jag mig som en. Meningen var att jag skulle kolla på Batman begins ikväll, men sen började jag prata med Sofie och poff hade det gått en timme av filmen =/ Så då tänkte jag kolla på CSI som precis har börjat, men nej då har jag redan sett det avsnittet! Jag vill bli trött, jag vill sova. Jag funderar starkt på att gå ut och gå, men vill inte gå genom stan själv så det blir nog inte av. Nu ska jag iaf förflytta mig till sängen, kanske hittar nåt tråkigt program som jag somnar till. Man kan ju hoppas.

Sov gott! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0