Trött..

Idag är jag sjukt trött. Blev väldigt sent igår. Vi var först hos jennie och spelade lite rappakalja, sen åkte jag oh sofie in till stan. Där träffadt vi amanda och så gick vi och satte oss på Bulls. Sen kom bl a martin och danne och gjorde oss sällskap. Sen halmnade vi utanför åhlens, och stod där ett bra tag. Sofie tog bussen runt halv 4, och jag gick runt med dem andra lite till. Kom i säng vid halv 5, eller 5 kanske till och med. Sen vaknade jag nog runt 10 idag. Fast sov vidare lite till ändå, tyckte det behövdes eftersom vi ska till Amanda ikväll. Får se om vi orkar oss in till stan även ikväll.

Nu har jag och Anna precis varit nere på stan och gjort hemlisar! Det ni ;)

Puss - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0