Väckt..

Idag blev jag väckt av sofie när hon slutat jobba. Klockan var då halv tolv. Jag vet inte varför jag sover så länge nu för tiden, förut vaknade jag alltid innan tio. Fast det är rätt skönt att sova! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och senare ska jag ner på stan med min Soffskii, Sofie alltså. Vi ska försöka hitta en present till Niklas som har 20-års fest på fredag. Vad köper man till en kille som fyller 20? Det är mycket svårare att köpa presenter till killar än vad det är till tjejer. Men vi hittar nog nåt bra.

Ikväll ska jag förhoppningsvis till Victor. Han hade mycket att göra eftersom han åker till smögen imon, men han skulle försöka få lite tid över.

Nu skriker duschen efter mig! Eller inte riktigt, men jag känner att jag behöver en dusch så jag piggnar till. Jag upptaterar mer när jag kommer hem från stan.

Kommentarer
Postat av: Soffskiii:D

väckarklockarn Oljaan:D<3

2008-07-23 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0