Waiting..

Nu sitter jag och äter nudlar och dricker flädersaft, det är gott! Samtidigt pratar jag med Sofie på msn, fast hon skulle iväg en sväng. Hon sa "bbns" (be back not soon). Frågan är bara vad hon gör?! Jag har mina teorier men dem ska jag inte berätta här!

Jag vill inte gå och lägga mig, jag sitter upp och väntar. Väntar på nåt som inte kommer inträffa. Men jag kanske har tur? Chansen är inte stor.  Jag orkar inte vänta längre, jag blir trött av att vänta. Det kanske är därför jag svamlar en massa nu, för att jag är trött. Nu är det åter igen bara Sofie som fattar vad jag skriver om. Nu ska jag äta upp och sen sova. Kanske blir en bättre dag imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0