Dagen efter.

Nu har jag precis kommit hem. Kvällen igår var helt okej, hos Jennie var det jätteroligt :) Sen skulle vi vidare ut till Gullbrandstorp, men då gick det ju inga bussar dit. Så istället tog vi bussen in till stan, och sen vidare ut till snöstorp. Där hamnade vi på fest hos någon av Filles kompisar. Det var väl inte världens roligaste fest, men det berodde nog mest på att jag inte kände någon. Efter ett tag började vi gå mot Philip. När vi väl kom dit drack vi några glas vatten, sen gick vi och la oss.

I morse skulle jag upp tidigt, eftersom jag ska packa och så. Fille satte klockan på 10, men när den ringde stängde vi av och sov till halv 12. Sen klockan 12 åkte jag och Sofie hem.

Nu ska jag och mamma till OnOff. Jag ska köpa minneskort till min mobil, och kanske en kamera om jag hittar någon med ett inte allt för högt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0