Ett sista inlägg..

Detta blir nog sista inlägget innan jag åker. Men jag kommer givetvis fortsätta blogga när jag är i Stockholm!

Nu har jag nästan packat klart, bara lite småsaker kvar. Nu börjar jag bli nervös, eller mer nervös kanske jag ska säga. Men allt kommer nog gå jättebra. Jag och mamma var och köpt mat till mig innan också, så att jag inte blir hungrig på tåget, ska ju trots allt sitta på det i nästan 10 timmar. Jag har även laddat upp med massa bra musik på mobilen och en bra bok!  Men eftersom jag åker på natten kommer jag nog sova  mer än halv resan.

Nej, nu ska jag packa det sista och sen gå igenom allt så jag inte glömt nåt.

Vi ses om 6 veckor Halmstad! Puss&Kram - Linn

Kommentarer
Postat av: Soffskiii:D

Linnskkiii min söta vänn:D sex veckor kommer gå jättesnabbt..allt kommer gå jättebra..å du får jättekul:D annars e de ju bara å åka hem igen:P men kommer sakna dej nått otroligt:( skönt att du håller dej imon sverige iaf;D haha skitbra:D kan vi ju ringas ändå:P du kan ju ringa om du får tråkigt på tåget;) hehe PUSSSS<3<3

2008-06-22 @ 18:35:10
Postat av: Anna

Ha det nu så bra Linn :D Allt kommer bli jättebra! Å blir det inte det så är det ju bara å sätta sig på snabbaste tåget hem :). Vi kommer att sakna dig här hemma :(, men de närmsta två veckorna kommer gå snabbt för mig, å sen har du bara fyra kvar :)! Synd bara att vi åker typ en vecka efter att du kommit hem :(... Men ni måste komma å hälsa på!! Puss puss på dig och hälsa Leilanie (kommer fortfarande inte exakt ihåg hur hon stavar ;)) från mig <3

2008-06-22 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0