God morgon!

Eller god middag kanske jag ska säga. Var faktiskt uppe ganska tidigt idag, eller först vaknade jag vid 5. Då var det Viktor som skickade sms. Sen vaknade jag igen vid 8, eller nåt,  och då var det av ett sms från Josse. Så då beslutade jag mig för att gå upp :P Sen kom farmor in en snabbis och hälsade på.

Nu sitter jag med en hetta på huvet och ska snart göra slingor. Egentligen skulle jag färgat håret brunt först och sen gjort slingor, men det blir för mkt jobb. Får bli bara slingor istället. Får hoppas resultatet bli bra ändå. Fast så mkt som jag misslyckats med mitt hår under åren så är det inget som fövånar mig längre.

Jag uppdaterar senare - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0