HEMMA IGEN :)

Ja, då var jag hemma igen. Har inte haft något internet på hela veckan så har inte kunnat blogga =/ Men det funkade inte alls där uppe, det blev inte som dem lovat. Det slutade med att jag skulle få bo helt själv alla 6 veckor och det ville jag inte. Är sjukt beroende av att ha personer runt omkring mig så jag hade blivit helt tokig. Känns gymt skönt att vara hemma :D

Idag har jag än en gång fått bevis på att jag har världens bästa vänner! När jag skulle hoppa av bussen stod Jennie, Sofie och Amanda och väntade med en skylt där det stog "Välkommen hem Linn, vi har saknat dig". Och jag har bara varit borta en vecka! Haha xD Tycker det var jättegulligt, tack!

Såå, nu är jag åter i underbara Halmstad och har en lång sommar framför mig!

Vi ses på kräm på onsdag hoppas jag! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0