MIDSOMMAR :)

Yey, nu är det äntligen midsommarafton! Jag kan väl inte säga att jag sett fram emot det så länge, med studenten och allt har det nästan blivit att man glömt bort att man faktiskt ska fira midsommar också. Men efter förberdelserna igår blev jag riktigt laddad!

Nu har jag precis varit nere på stan och köpt lite mer saker som jag ska ha med mig till Stockholm, bl a nässpray. Jag skulle även hittat ett par nya skor till ikväll, men så blev det inte. Får ta några gamla, men det är nog lika bra eftersom det ska regna. De nya hade nog blivit förstörda ändå.

Nu ska jag in i duschen, packa kläder till ikväll, sen ska jag ner på stan igen och köpa blommor och hämta mina tågbiljetter, jag åker ju på söndag :D

Hoppas ni får ett bra midsommarfirande - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0