Packning..

Nu har jag börjat packa lite smått. Har slängt allt i tvätten som ska tvättas, och så har jag lagt upp resväskan i rummet. Det är sjukt jobbigt att bestämma vad man ska ha med sig, och jag slår vad om att jag kommer glömma massa saker. Fast det gör inte så mycket, jag tror dem har affärer i Stockholm om det skulle vara så ;P Nej, nu ska jag fortsätta mitt tvättande och packande! Förresten så blev det varken minneskort eller kamera innan, OnOff hade stängt. Jag och mamma åker dit imon istället :)

PUSS - Linn

Kommentarer
Postat av: sanny

får jämt sån packångest, man vet ju somsagt inte vad man vill ha på sig sen

2008-06-21 @ 15:54:00
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0